Home · Forum · Regels · Artikelen · Links
Nifterlaca
Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Welkom

03 mei 2009 12:01
Welkom op Nifterlaca, een discussieforum specifiek gericht op de geschiedenis van de lage landen gedurende het eerste millennium.
Ondergetekende heeft dit forum opgezet vanuit een persoonlijke behoefte aan een platform om over het onderhavige onderwerp met anderen van gedachten te kunnen wisselen. Bij mijn weten is zo'n platform nog niet op internet te vinden.
Het is nu bij het prille begin van dit forum nog erg leeg, dus ik nodig u graag uit om u als deelnemer te registreren en aan discussies deel te nemen en nieuwe discussies op te starten.
Ik beloof mijn uiterste best te doen om waar nodig op een rechtvaardige manier als moderator op te treden, maar ik ga er bij voorbaat van uit dat de deelnemers de discussies beschaafd en productief houden.
Kijkt u vooral de opgestelde regels even na.
Vergeet a.u.b ook niet om na registratie uw profiel even na te kijken en dan vooral de privacy-instellingen.

Als u nog ideeën hebt om het forum te verbeteren of anderszins opbouwende kritiek wilt leveren dan sta ik daar open voor. U kunt het kwijt op het forum of via e-mail.

Met vriendelijke groet,
Dagobert
dagobert@nifterlaca.nl

Science: An orderly arrangement of what at the moment seem to be facts.
Onderwerp Auteur Gepost

Welkom

Dagobert 03 mei 2009 12:01

Deze discussie is gesloten.