Beste Jan/Han
Laat ik het zo zeggen: je hebt vanaf het allereerste bericht dat je op dit forum geplaatst hebt jezelf nogal geprofileerd. Dat maakte niet alleen op mij een ‘typische’ indruk. Om heel eerlijk te zijn: mijn indruk was dat je doelbewust wilde ‘stoken’.
Iedereen mag hier anoniem onder een zelfgekozen forumnaam aan de discussies deelnemen. Wanneer iemand, in dit geval jij, gebruik maakt van twee verschillende namen, die beide de indruk wekken echte namen te zijn, dan zit daar duidelijk een bedoeling achter. Daar bovenop je typering van dit forum als een ‘speeltuin’ en het ogenschijnlijke gebrek aan bereidheid om de discussie aan te gaan over wat je in je eerste berichten naar voren bracht … dat alles heeft bij mij de aandacht op scherp gezet.
Voor de goede orde: je bent hier te gast.
Je mag het best met me oneens zijn over de manier waarop ik de taak van moderator uitvoer, maar daar blijft het dan ook bij. Je mag er mij privé op aanspreken, maar op het forum is dit never nooit een onderwerp van discussie.
Waar ik me wel of niet mee bemoei is niet aan jou om te bepalen.
Over dedain gesproken!!
Je openingszin op dit forum was: “Al jaren volg ik de discussies op dit forum met veel genoegen.”
Je weet dus al jaren hoe het er hier aan toe gaat en hebt daar kennelijk al jaren genoegen aan beleefd.
Bedenk dat je hier welkom bent als je je kunt schikken in de gang van zaken. Op geen enkele manier zal het forum zich schikken naar hoe jij vindt dat het zou moeten zijn.
Of het moet zijn dat je daar heel goede ideeën over hebt. Maar zo’n positieve insteek heb ik nog niet bij je kunnen waarnemen. In tegendeel … ik zie vooral twee gestrekte benen …

.
Groet,
Dagobert
Science: An orderly arrangement of what at the moment seem to be facts.