Lolke Schreef:
-------------------------------------------------------
> Jammer dat die Limitatie tool offline is gehaald
>
Ach, ik weet niet of ik daar wel wat aan gehad zou hebben
Ik ben niet voornemens om zelf limitaties te plannen
Wat de indeling van Ronald betreft heb ik er ook het volste vertrouwen in dat die op zichzelf correct is. Dat het meetwerk juist is.
Ik was overigens ook op deze pagina gestuit, maar via een url die een foutmelding opleverde. Na het 'afkalven' van die url kwam ik bij die mededeling terecht.
Luc Vermeiren heeft in zijn boek onder Bibliografie niet alleen de internetpublicaties (13.2) en de websites (13.3), maar ook boeken en tijdschriften (13.1) bomvol zitten met internetlinks.
Dat komt mij als erg onverstandig over. Vermoedelijk wil hij vooral veel 'vulling' en maalt hij er niet om hoe veranderlijk het internet is. Ik probeerde enkele van de url's te volgen, maar stuitte meermaals op error-pagina's en 'de gezochte pagina kan niet gevonden worden'.
Ik sta minstens zo sceptisch tegenover het kadaster van Luc Vermeiren als dat van Ronald Van Ham. Zoals ik al eerder opmerkte ... Luc trekt volgens mij wel heel gemakkelijk lijnen langs allerhande 'markante' punten.
Daar bovenop: als je bij wijze van spreken zomaar wat rechte lijnen over grote afstanden door het landschap trekt, dan vind je onherroepelijk wel ergens perceelgrenzen, wegdelen en delen van waterlopen die vrijwel met die lijnen samenvallen.
Groet,
Dagobert
Science: An orderly arrangement of what at the moment seem to be facts.