Registratiedatum: 12 jaren geleden
Dit is een interessant kanaal van een belezen amateur, natuurlijk meeste nadruk op de Late Middeleeuwen, maar hij bespreekt ook wel de ontwikkelingen van Vroege naar Late.
Verder heeft deze man ook een discord server.
[discord.com]
Voor de ouderen onder ons, Discord is een gratis communicatie medium dat uit de game wereld stamt. Je kunt er kletsen in text, met mogelijkheid om plaatjes in te voegen, met elkaar te spreken over audiokanalen, bestanden uit te wisselen, etc. Maar het is vluchtiger dan een forum. Om je aan te melden heb je e-mail adres van een degelijk provider nodig, GMail werkt, maar twijfelachtige weggooi email adressen lijden tot een lidmaatschap met beperkte rechte. Zo houden ze spammers en trollen buiten de deur.
Ik heb zelf ook een discord server waar ik jullie allen ook voor uitnodig. Niet dat er nu veel op gebeurt, maar ik post er dingen die ik leuk vind, en het zou de mogelijkheid bieden om volledig off topic te kletsen. Overigens zou ook Dagobert zoiets kunnen openen, want iedereen met een discord account kan eigen servers maken voor verschillende doelen. Mijn server staat op naam van Lotti Fuehrscheim, een internet alias die ik ooit koos omdat van dat romanpersonage nooit duidelijk werd of ze alleen in de verbeelding bestond, hetgeen mij wel passend leek voor een internet alias.
[discord.gg]
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/01/2024 20:28 door Erik Springelkamp. (bekijk wijzigingen)